E iai sau fuala'au i totonu o se fagu sua?Sua mata'utia afifiina maualuga e fa'asoa

"WYSIWYG" e mafai ona aumaia i taimi uma se lagona o le saogalemu, i le filifilia o se oloa, e masani ona tatou fia iloa aʻo leʻi faʻatauina i le faaiuga o le a le ituaiga, ae o le afifi manino e masani ona fai si monotonous.

I lenei lomiga, o le a matou aumaia ia te oe fa WYSIWYG JUICE oloa afifiina!E pei o le fua o loʻo natia i totonu o le fagu, faʻaogaina ae aunoa ma le leiloa o le lagona o le matagofie!Oloa Talosaga, Max!

Mo sua fou, e faaopoopo atu i le afifiina manino faigofie, ae faapea foi e ala i le a le mamanu fou afifiina e atagia manino ai le sua fou oomi ai?Squeeze & Fresh e iai la latou tali.Ole ituaiga ipu sua lea e mafai ona e lagona ai e pei o lo'o e fiafia a'o oomiina le sua.

I aso nei, o le fefaʻasoaaʻi o oloa ua avea ma tulaga faʻatauvaʻa malosi i le maketi.Squeeze & Fresh e fa'aoga lelei lenei feso'ota'iga.O le igoa ole Ipu Sua e faigofie ae tumu i le malosi.O le tu'ufa'atasiga lelei o le fa'ailoga ma le ituaiga sua e sili atu ona mata'ina le sua fou oomi.A tatou faʻaaogaina, e mafai ona tatou lagona le faʻaitiitia o le pulupulu pe a tatou inuina, lea tatou te lagona atili ai le fiafia, ma o le a faʻaleleia o tatou lagona i lenei afifi fou tulaga ese.

O1CN01wHvLQY1EA1TSBbMLh_!!2206430300310-0-cib

E mafai ea ona i ai se faiga e sili atu ona tuusa'o ma le manaia o le afifiina o mamanu nai lo le na'o le tu'u uma o fualaau aina i totonu o le fagu?E lolomi sa'o e Pure le pulupulu fa'asu'u gutu i luga o lefagu sua palasitika, ma o le lanu malo o le fua, o le sua ma le afifi e foliga mai e fefiloi i le tasi, ma o le pulupulu e foliga mai o loo opeopea tuusao i totonu.I le va'aiga i luga o le tagata fa'atau sa fa'amamafaina uiga fa'anatura fou oomi oloa.

 

O le faʻailoga faigofie, lanu malulu mafanafana ma le mamanu fagu vai e maua ai e lenei oloa se lagona o lona lava alualu i luma, e le gata ina mafai ona tu ese mai le tele o oloa i luga o fata faleoloa, e mafai foi ona avea ma se vaega o faatufugaga e teuteu ai se potu.

O1CN017ybxwJ1Lj13qyTrwg_!!2212292661334-0-cib


Taimi meli: Iuni-09-2022